• 162804425

Le ituaiga o faʻasolo atigivae fao

O le a le fao faʻaalu, o a ituaiga o ea faʻamamaina fao? Ou te talitonu a e faʻalogo i le ea faʻasolo fao, ua fuafuaina o le ae mafaufau i le fao, a le o lea, e ui lava o latou uma o fao, ae o le matafaioi o le ea faʻasusu fao e sili lelei, o loʻo i ai a latou mea faigaluega faʻapolofesa e fao ai laina o fao i le puipui poʻo isi meaafale i luga, o le galue lelei e matua maualuga.

O fao o le a ma e ese le fao laina fusi, e pei o le laina o lisi, o le faʻaaogaina o le tuʻusaʻo i le fana fana e mafai ona matua talafeagai, o le faʻaaoga e vave foi. I le taimi nei i le tulaga o teuteuga ma teuteuga, e masani ona faʻaaogaina i lenei auala, ma o le aafiaga e lelei tele foi. O se tele o teuteuga teuteu kamupani e atiaʻe oloa. E pei ona e vaʻai atu, o le fao foliga mai e leai se mea, foliga mai e leai se suiga, ae afai lava e te naunau e saili ona uiga, e mafai ona faia se tele matafaioi.

E tele ituaiga o fao ea, masani vaevaeina i ituaiga F, ituaiga T, ituaiga DT, namu fao, N ituaiga code fao, K ituaiga code fao, J ituaiga numera fao ma ST uamea laina fao, teuteuga e masani ona faʻaaogaina o F ituaiga , T faʻamau saʻo fao, fao namu ma J ituaiga code fao ma.

I fao umi seti faʻamatalaga, o le numera faʻaalia le umi, mm o se iunite. O le tusi e fai ma sui o le faʻataʻitaʻiga, e i ai ona uiga eseese, e le tutusa le faʻaupuga, pei o le fao saʻo F25, T50 F ma le T e fai ma sui o foliga o le fao, code nail 1010F F e fai ai ma sui o sofa meafale faʻapitoa, ST fao i le S e fai ma sui o uʻamea, 438K ma le N21 code fao mo le atigipusa fusifusia masini, K ma N faʻasino i le foliga o le atigipusa.

O itu e lua o le fao i totonu o le taumatau tulimanu loloʻu, o le numera fao e masani lava tuʻituʻi laupapa e lua e le vavaeʻese, pei o le faʻaaogaina i le muamua laupapa laupapa, nei ua masani ona faʻaaogaina i le ogalaau e puipuia ai le taʻei, o loʻo i ai se fale laupapa , mafuli laʻau e lua laʻau faʻamau, tele faʻaaogaina i le herringbone.

O le fao saito o le fao ma filo i le ogatotonu, o le autu fao e mausali, e le ona o le tatalaina e pei o le paʻu ese, mafuli i le tele o meaafale ma lautele fao pa puipui tautau mea, o loʻo i ai se fao uaea slot. Ma o fao saʻo e masani lava, aua o le sima e faigata tele ona tutuʻi, o lea e leai ai se filo, o se fao lautele foi, e faʻaaogaina e fao ai isi e le tumau faʻamaonia, e pei o le fausiaina o se fale fao template, tautau laina ma isi .

O fao e faʻaalu i le ea ma le tele o isi mea faigaluega, o fao faʻamama ausa e foliga mai e le taua, ae i le tele o pisinisi e taua tele le taua. O le mea lea, aua le amanaʻiaina lana matafaioi, i lo tatou olaga i aso uma, fesoʻotaʻiga e tele foi, pei o teuteu teuteu alamanuia, manaʻomia se tele numera o ausa faʻamamaina fao mo le faʻaaogaina.


Taimi Post: Ape-07-2021